Uszkodzona Antena??
#1

Witam w tym momencie jestem na dworze z laptopem. Do laptopa mam podłączony modem Huawei E3131 HiLink w nim karta z Play normalnie mam internet 3 kreski zasiegu.

Mam ze sobą antene ATK-20 i pomyslałem ze skoro mam 3 kreski i gdy podłacze antene to moze cos sie zmieni lecz niestety nic sie nie zmienia modem traci zasięg (brak sygnału).

300 metrów od domu łapało mi internet aero2 wszedłem sobie na internet słaby zasieg ale chodził gdy podłaczyłem antene to brak sygnalu.

Gdy wróciłem do domu na podwórku internet z Aero2 juz mi nie działa pomyslałe ze podłaczem antene bo co to jest 300 metrów antena chyba powinna to złapac 2 metry nad ziemi lecz niestety. We Wszystkich przypadkach kiedy tylko podłacze antene to modem traci całkowiscie zasieg


NIe wiem czy antena jest uszkodzna czy tylko dlatego ze nie moze byc tak nisko.

Prosze o pomoc
Odpowiedz
#2

Dodam jeszcze zdjęcie.

http://s6.ifotos.pl/img/201212016_xehnwqx.jpg
Odpowiedz
#3

Antenę trzeba umieścić wysoko 5-10 m na ziemią i wycelować w nadajnik w polaryzacji pionowej.

Choć i to może nie przynieść rezultatu.

W puszce na zdjęciu, wszystko jest na swoim miejscu.
Odpowiedz
#4

Okej dzieki Smile bede dalej walczył hehe dam znac jak wygram
Odpowiedz
#5

Dodam ze antene dałem bardzo wysoko. jak normalnie wejde na dach bez niczego to widze nadajnik dwa czerwone swiatła jedno wyżej drugie niżej + dałem antene od dachu 4-5 metrów wyżej i nic po drodze jest parę drzew ale nie sa geste.

KonektorCRC który dostałem od goscia razem z antena jest był przerwany bo skrecił i zaizolował. Rozebrałem izolacje i dobrze jest skrecone.

http://agrolan.home.pl/szablon/images/konektorCRC92.jpg
Odpowiedz
#6

To nie wiem, albo na prawdę nie masz zasięgu i nic nie da się zrobić, albo coś masz skopane z wejściem antenowym w modemie.
Odpowiedz
#7

A chciałem jeszcze zapytac czy tutaj ja mam na czołnie nadajnik. Da jakos rade sprawdzic na jakiej czestotliwosci??
Odpowiedz
#8

Nie masz.

Do nadajnika w Ryki masz ok. 16 km.

Do nadajnika Abramów masz ok. 13 km

Liczę z Czołna.
Odpowiedz
#9

(01/12/2012, 11:11)Aguero napisał(a):  Witam w tym momencie jestem na dworze z laptopem. Do laptopa mam podłączony modem Huawei E3131 HiLink w nim karta z Play normalnie mam internet 3 kreski zasiegu.

Mam ze sobą antene ATK-20 i pomyslałem ze skoro mam 3 kreski i gdy podłacze antene to moze cos sie zmieni lecz niestety nic sie nie zmienia modem traci zasięg (brak sygnału).

300 metrów od domu łapało mi internet aero2 wszedłem sobie na internet słaby zasieg ale chodził gdy podłaczyłem antene to brak sygnalu.

Gdy wróciłem do domu na podwórku internet z Aero2 juz mi nie działa pomyslałe ze podłaczem antene bo co to jest 300 metrów antena chyba powinna to złapac 2 metry nad ziemi lecz niestety. We Wszystkich przypadkach kiedy tylko podłacze antene to modem traci całkowiscie zasieg


NIe wiem czy antena jest uszkodzna czy tylko dlatego ze nie moze byc tak nisko.

Prosze o pomoc

Witam. Jak długi jest przewód antenowy od anteny do modemu i jaki to konkretnie model kabla antenowego?
Odpowiedz
#10

Witam dziś zlutowałem tak jak trzeba mam nadzieje ze jest okej zrobione.

http://s4.ifotos.pl/img/201212036_xernwhr.jpg

Kabel ma jakies 10 metrów kabel to nie wiem jaki to jest
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości
This forum uses Lukasz Tkacz MyBB addons.