REKLAMACJA NIEDOSTARCZENIA KARTY
#1

Witam,
12.02.13 r. wysłałam listem poleconym wszystkie potrzebne dokumenty ,
07.03.13 r dostałam informację, iż karta SIM została wysłana do mnie.Niestety
nie dotarła do dziś.
Złożyłam już kilkakrotnie reklamacje mailem , lecz niestety żadnej odpowiedzi.
Kontakt telefoniczny niemożliwy!!!! Mailowy również. !!!!! Poradźcie proszę co robić?????Huh
Odpowiedz
#2

(20/04/2013, 17:06)zuzia napisał(a):  Poradźcie proszę co robić?????Huh

Zwykle reklamacja w UOKiK przynosi piorunujace przyspieszenie Smile
Przy okazji zazalenie na wycofanie punktow wydawania kart co uniemozliwia natychmiastowy odbior i zmusza do bardzo dlugiego oczekiwania.
Odpowiedz
#3

Dziękuje za odp Smile O wiele szybciej niż w AEROWink

Spróbuję w poniedziałek.
Pozdr.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości
This forum uses Lukasz Tkacz MyBB addons.