Liczba postów: 2
Liczba wątków: 0
Dołączył: 30/06/2014
Reputacja:
0 A jak z zasięgiem? W innej (lepszej) lokalizacji ten sam problem?
Liczba postów: 311
Liczba wątków: 0
Dołączył: 15/11/2011
Reputacja:
0 No na pewno
從我的 用 Galaxy Note II LTE 發送
Liczba postów: 13
Liczba wątków: 1
Dołączył: 16/06/2012
Reputacja:
0 Niestety to zwyczajnie wina tej sieci a nie zasięgu. Mam tak samo bardzo często i w sumie nie da się nic zrobić z tym a samo musi przejść.
Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
Liczba postów: 3
Liczba wątków: 1
Dołączył: 22/06/2014
Reputacja:
0 Thunderer, masz rację. raczej to wina tej sieci. Łącze się z różnymi nadajnikami- o różnej sile sygnału i co jakiś czas, mimo dobrego sygnału, pobieranie spada do 0 i nie da się z tym nic zrobić. Tak jak pisałaeś "samo musi przejść".
pozdr.
Liczba postów: 3
Liczba wątków: 0
Dołączył: 14/09/2014
Reputacja:
0 14/09/2014, 13:29 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 15/09/2014, 12:15 przez
montell81.)
Jest to mój pierwszy post na tym forum więc witam wszystkich.
Odnosząc się do wypowiedzi powyżej: "samo musi przejść". Otóż u mnie to trwa już trzeci dzień więc pytanie do Was:
jak długo zazwyczaj taki problem występuje?
Pozdrawiam
Liczba postów: 3
Liczba wątków: 0
Dołączył: 14/09/2014
Reputacja:
0 15/09/2014, 12:15 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 15/09/2014, 18:55 przez
montell81.)
EDIT:
W sobotę pisałem do BOK Aero2 zapytanie z prośbą o rozwiązanie powyższego problemu. Dziś (poniedziałek) otrzymałem odpowiedź, że problemy mogą mieć charakter przejściowy, a brak/zanik sygnału może być spowodowany faktem, że trwają prace modernizacyjno-operacyjne.
Na pytanie do kiedy potrwają te prace otrzymałem odpowiedź, że "Aero2 nie posiada takich informacji - prace prowadzone są na zlecenie klientów hurtowych Aero2".
Zatem nic nie wiadomo. Czekać, czekać, czekać, może łaskawie sygnał się pojawi.
EDIT 2:
Problem jednak leżał po mojej stronie i błędnej konfiguracji modemu.
W rozwiązaniu problemu szybko i sprawnie pomogło mi BOK Aero2
Zwracam honor i dziękuję.