Problem z PIN w Aero2
#1

Witam!

Kilka dni temu zamówiłem BDI. Dzisiaj dotarła do mnie karta SIM. Niestety mam z nią problem. Po włożeniu karty do telefonu i zresetowaniu go, pojawia się informacje, że muszę wpisać kod PIN żeby odblokować kartę, lecz gdy wpisuję PIN dołączony wraz z kartą to pojawia się informacja o odmowie dostępu do sieci. Co jest nie tak? Liczę na pomoc i z góry dziękuję.

Pozdrawiam.
Odpowiedz
#2

Witaj , standardowo karty sim od Aero2 nie mają blokady PIN , być może jakiś błąd na karacie , proponuje napisać do bok@aero2.pl

Pomogłem? Daj +
Odpowiedz
#3

Właśnie uzyskałem dostęp do innego telefonu i sprawdziłem, czy karta w nim działa. Okazało się, że tak. Macie jakieś pomysły dlaczego w Samsung Galaxy SII nie działa, a w jakimś Samsung GALAXY CHAT śmiga jak należy? Port na kartę SIM w SII jest sprawny, bo używam cały czas karty z Orange.
Odpowiedz
#4

Może znajdziesz wskazówkę na tej stronie -
http://ee.co.uk/help/phones-and-device/s...your-phone.
http://ee.co.uk/help/phones-and-device/s...p-(manual)
Patrz uwaga o wkładaniu karty SIM.
Odpowiedz
#5

A nie masz simlocka przypadkiem?

從我的 用 Galaxy Note II LTE 發送
Odpowiedz
#6

Wygląda na simlocka. Jaki tel z jakiej sieci pochodzi?
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości
This forum uses Lukasz Tkacz MyBB addons.