Liczba postów: 3
Liczba wątków: 1
Dołączył: 05/03/2012
Reputacja:
0 Witam wszystkich,
Jako że jest to mój pierwszy post na tym szacownym Forum, które znacznie pomaga w kwestiach związanych z BDI AERO2 proszę o wyrozumiałość tudzież o pomoc w tytułowej kwestii. Mianowicie prawie dwa tygodnie temu dokonałem rejestracji online wypełniając formularz na oficjalnej stronie AERO2. Niestety do dziś nie dostałem maila potwierdzającego, który wg instrukcji należy wydrukować, podpisać i wysłać z dodatkowymi papierami typu: ksero dowodu, wydruki potwierdzeń przelewów. Z Waszych maili wiem, że kontakt z firmą jest prawie niemożliwy, stąd też zastanawiam się cóż teraz byłoby najlepiej zrobić. Oświećcie mnie, czy mógłbym sam wydrukować formularz w postaci pdf-owej, wypełnić go a następnie z potrzebnymi papierami wysłać pocztą poleconym...?
A drugie pytanko, to jak długo czekaliście na tego maila potwierdzającego rejestrację, może to aż tyle czasu trwa, a ja niepotrzebnie kombinuję...?
Pozdrawiam forumowiczów
Liczba postów: 14
Liczba wątków: 1
Dołączył: 13/01/2012
Reputacja:
0 Mail przychodzi praktycznie od razu. W przypadku mojego ojca była literówka w adresie i też mail nie dochodził, zadzwoniłem (udało mi się dodzwonić za pierwszym razem), przedstawiłem pani sytuacje, potwierdziłem dane, pani zmieniła i po 5 minutach miałem formularz na skrzynce.
Liczba postów: 3
Liczba wątków: 0
Dołączył: 07/05/2012
Reputacja:
0 Witam!
Też mam ten sam problem. Formularz przesłałem 4.05 (wraz z potwierdzeniem przelewu) i cisza. Myślałem, że to przez "długi weekend", ale dzisiaj dalej nic. Dzwoniłem (oczywiście nikt nie odbiera), pisałem maile (już cztery) i cisza. I teraz pytanie: pisać skargę do UKE (nie na opieszałość, tylko na to, że obracają moimi pieniędzmi, a ja nawet nie jestem na końcu kolejki po kartę), zwrócić się o zwrot pieniędzy czy czekać (tylko do kiedy?), a może od razu z grubej rury: do prawnika i niech on się już martwi, co dalej?
A może niepotrzebnie się żołądkuję?
@Mierniczy
Udało Ci się jakoś sprawę załatwić?
Pozdrawiam
Bodzio
Liczba postów: 409
Liczba wątków: 6
Dołączył: 11/01/2012
Reputacja:
0 07/05/2012, 15:09 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 07/05/2012, 15:10 przez
aero.)
Nie tylko Ty jesteś w kolejce, przed tobą są setki, jak nie tysiące zamówień.
Nie tylko Online, także zwykłym przelewem i przesyłką pocztą.
Moja rada - poczekaj, ja zamawiając normalnie, czekałem ok. 60 dni, zdenerwowany napisałem skargę do UKE i za parę dni karta była domu.
Liczba postów: 3
Liczba wątków: 0
Dołączył: 07/05/2012
Reputacja:
0 @aero
Dzięki za odpowiedź. Ale chodzi o to, że ja jeszcze nie jestem w kolejce. Rozumiem, że trzeba grzecznie czekać i nie pyskować, ale ja nie mogę wysłać zamówienia pocztą (ani skany dowodu osobistego i potwierdzenia wpłaty), bo mi nie przyszło potwierdzenie rejestracji, czyli de facto nie jestem zarejestrowany w kolejce. Piszesz, że czekałeś 60 dni, ale na co? na rejestrację? czy na kartę? (wychodzi mi że na kartę). Jeśli się mylę, popraw mnie. A ja pytam o zwrotnego maila potwierdzającego rejestrację (z danymi, które mogę wydrukować i wysłać zwykłą pocztą zgodnie z regulaminem).
Pozdrawiam
Bodzio
Liczba postów: 409
Liczba wątków: 6
Dołączył: 11/01/2012
Reputacja:
0 Czekałem na kartę.
Z początku wysłałem formularz Online, ale bez skanu Dowodu Osobistego i potwierdzeń przelewów.
To był początek Listopada jak zaczynałem przygodę z Aero2.
Później tego nie uzupełniłem i wysłałem normalnie zwykły przelew i dokumenty pocztą.
Oczywiście mail do mnie nie dotarł. Nie odbierali telefonów.
Zgłosiłem upomnienie do UKE i kartę za parę dni miałem w domu.
UKE odpisało mi na maila, że Aero2 nie może zdążyć z realizacją zamówień i przepraszają za problemy.
Liczba postów: 3
Liczba wątków: 0
Dołączył: 31/05/2012
Reputacja:
0 Nie prościej wysłać od razu polecony?