Problem z mailem potwierdzającym
#1

Witam wszystkich,
Jako że jest to mój pierwszy post na tym szacownym Forum, które znacznie pomaga w kwestiach związanych z BDI AERO2 proszę o wyrozumiałość tudzież o pomoc w tytułowej kwestii. Mianowicie prawie dwa tygodnie temu dokonałem rejestracji online wypełniając formularz na oficjalnej stronie AERO2. Niestety do dziś nie dostałem maila potwierdzającego, który wg instrukcji należy wydrukować, podpisać i wysłać z dodatkowymi papierami typu: ksero dowodu, wydruki potwierdzeń przelewów. Z Waszych maili wiem, że kontakt z firmą jest prawie niemożliwy, stąd też zastanawiam się cóż teraz byłoby najlepiej zrobić. Oświećcie mnie, czy mógłbym sam wydrukować formularz w postaci pdf-owej, wypełnić go a następnie z potrzebnymi papierami wysłać pocztą poleconym...?
A drugie pytanko, to jak długo czekaliście na tego maila potwierdzającego rejestrację, może to aż tyle czasu trwa, a ja niepotrzebnie kombinuję...?
Pozdrawiam forumowiczów
Odpowiedz
#2

Mail przychodzi praktycznie od razu. W przypadku mojego ojca była literówka w adresie i też mail nie dochodził, zadzwoniłem (udało mi się dodzwonić za pierwszym razem), przedstawiłem pani sytuacje, potwierdziłem dane, pani zmieniła i po 5 minutach miałem formularz na skrzynce.
Odpowiedz
#3

Witam!
Też mam ten sam problem. Formularz przesłałem 4.05 (wraz z potwierdzeniem przelewu) i cisza. Myślałem, że to przez "długi weekend", ale dzisiaj dalej nic. Dzwoniłem (oczywiście nikt nie odbiera), pisałem maile (już cztery) i cisza. I teraz pytanie: pisać skargę do UKE (nie na opieszałość, tylko na to, że obracają moimi pieniędzmi, a ja nawet nie jestem na końcu kolejki po kartę), zwrócić się o zwrot pieniędzy czy czekać (tylko do kiedy?), a może od razu z grubej rury: do prawnika i niech on się już martwi, co dalej?

A może niepotrzebnie się żołądkuję?
@Mierniczy
Udało Ci się jakoś sprawę załatwić?

Pozdrawiam
Bodzio
Odpowiedz
#4

Nie tylko Ty jesteś w kolejce, przed tobą są setki, jak nie tysiące zamówień.
Nie tylko Online, także zwykłym przelewem i przesyłką pocztą.
Moja rada - poczekaj, ja zamawiając normalnie, czekałem ok. 60 dni, zdenerwowany napisałem skargę do UKE i za parę dni karta była domu.
Odpowiedz
#5

@aero
Dzięki za odpowiedź. Ale chodzi o to, że ja jeszcze nie jestem w kolejce. Rozumiem, że trzeba grzecznie czekać i nie pyskować, ale ja nie mogę wysłać zamówienia pocztą (ani skany dowodu osobistego i potwierdzenia wpłaty), bo mi nie przyszło potwierdzenie rejestracji, czyli de facto nie jestem zarejestrowany w kolejce. Piszesz, że czekałeś 60 dni, ale na co? na rejestrację? czy na kartę? (wychodzi mi że na kartę). Jeśli się mylę, popraw mnie. A ja pytam o zwrotnego maila potwierdzającego rejestrację (z danymi, które mogę wydrukować i wysłać zwykłą pocztą zgodnie z regulaminem).

Pozdrawiam
Bodzio
Odpowiedz
#6

Czekałem na kartę.
Z początku wysłałem formularz Online, ale bez skanu Dowodu Osobistego i potwierdzeń przelewów.
To był początek Listopada jak zaczynałem przygodę z Aero2.
Później tego nie uzupełniłem i wysłałem normalnie zwykły przelew i dokumenty pocztą.
Oczywiście mail do mnie nie dotarł. Nie odbierali telefonów.
Zgłosiłem upomnienie do UKE i kartę za parę dni miałem w domu.
UKE odpisało mi na maila, że Aero2 nie może zdążyć z realizacją zamówień i przepraszają za problemy.
Odpowiedz
#7

(07/05/2012, 14:46)Bodzio napisał(a):  A może niepotrzebnie się żołądkuję?
@Mierniczy
Udało Ci się jakoś sprawę załatwić?

Pozdrawiam
Bodzio

Vitaj,

Bodzio, miałem identyczny przypadek jak Ty. Nie dostałem maila potwierdzającego, który de facto powinien z automatu trafiać do człowieka. Ja nie czekałem w nieskończoność, po tygodniu zacząłem wydzwaniać do AERO Warszawa, oczywiście trzeba było być bardzo cierpliwym i atakować z rana, przed południem i po południu. Po gdzieś tak 2-3 dniach w końcu jakaś panna (a może mężatka ;-)) odebrała telefon i summa sumarum otrzymałem tego maila z wypełnionymi polami formularza. I na sam koniec pocieszając Ciebie dodam, że kartę już mam, wszystka hula i śmiga aż miło, tak że bądź cierpliwy i nie poddawaj się...

Pozdraw
Odpowiedz
#8

Aero, Mierniczy - wielkie dzięki za zainteresowanie i odpowiedzi! W końcu udało się! Smile BOK odpisał (po piątym mailu, nie dałem rady się dodzwonić). Przysłali formularz i napisali, że nie było zgodności adresu e-mail i mam poprawić ręcznie na załączonym formularzu zgłoszeniowym. Nie za bardzo zrozumiałem: może chodzi o to, że nie mogąc się doczekać odpowiedzi na maile z prośbą o informację wysyłane z adresu podanego w formularzu (pomyślałem, że może system wrzuca je do spamu), zacząłem wysyłać maile z innego adresu (ale to niczego nie wyjaśnia). No nic, mam formularz (poprawiłem maila na ten, z którego wysyłałem wiadomości z prośbą o informacje) i wysyłam wszystko pocztą, no i będę czekał cierpliwie. Tak więc wychodzi na to, że w razie tego typu problemów z rejestracją za wszelką cenę trzeba się skontaktować z BOK-iem. Jeszcze raz dzięki za pomoc!

Pozdrawiam
Bodzio
Odpowiedz
#9

Dzisiaj wypełniałem formularz online i również nie otrzymałem maila potwierdzającego z formularzem.
Próbowałem się dodzwonić - bez sukcesu.
Posłałem 2 maile i na drugiego dostałem odpowiedź, że w tej chwili czekają na aktualizację bazy online, jak się pojawi to dostanę mail z formularzem.

Czekam więc cierpliwie Smile

Dam znać jak coś się ruszy w temacie.
Odpowiedz
#10

Nie prościej wysłać od razu polecony?
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości
This forum uses Lukasz Tkacz MyBB addons.