Problem z kontaktem z bok
#1

Witam
Od dłuższego czasu próbuje się skontaktować z działem obsługi klienta wysłałem kilka maili pierwszy ko września kolejne po wpłaceniu depozytu i zero odezwu nr telefonu raz udało mi się dodzwonić w listopadzie po uzyskaniu informacji o braku czegoś w moich dokumentach wysłałem do nich list otrzymałem potwierdzenie, że 3 dni później dokumenty zostały odebrane przez pracownika Aero2 jednak od tamtego czasu zero kontaktu z firmą, Dzwonie po 30 min ... i też nikt nie odbiera ? czy to tak zwykle czy po prostu ja mam takiego pecha ??
Odpowiedz
#2

Ja też tak czekałem jak Ty, napisałem skargę do UKE w której opisałem problem, po której w połowie stycznia otrzymałem kartę, a czekałem od Listopada.
Odpowiedz
#3

Ja też miałem problem z dostaniem karty, było jakieś opóźnienie ale po telefonie do BOK się wyjaśniło. Tylko, że to było chyba w wrześniu/październiku wtedy się chyba szło jeszcze dodzwonić.
Próbuj dzwonić z rana od razu po rozpoczęciu pracy ktoś pisał na forum, że się tak dodzwonił.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości
This forum uses Lukasz Tkacz MyBB addons.