Liczba postów: 5
Liczba wątków: 2
Dołączył: 18/02/2013
Reputacja:
0
18/02/2013, 16:36 Witam. Zamówiłem kartę przed 18 stycznia, dokonałem wpłat i mimo to karty do dziś nie dostałem.
Terminowo jest już 8 dni opóźnienia.
Czytałem na forum, że ktoś zamówił kartę później a termin otrzymania karty miał na 20 lutego, kartę już otrzymał.
Pisałem mailem do waszego biura obsługi klienta, odpowiedzi nie dostałem.
Opóźnienie opóźnieniem, ale czemu ktoś kto zamówił kartę później dostaje ją wcześniej?
Być może w ten sposób coś ruszy.
Pozdrawiam.
Liczba postów: 11
Liczba wątków: 4
Dołączył: 30/12/2012
Reputacja:
0 Ja złożyłem zamówienie 25 stycznie. 14 lutego dostałem maila z potwierdzeniem wysłania karty sim, a dzisiaj właśnie ją otrzymałem. Nie mam pojęcia dlaczego jeszcze nie otrzymałeś karty, może gdzieś zagubiła się tam u nich.
Liczba postów: 5
Liczba wątków: 2
Dołączył: 18/02/2013
Reputacja:
0 18/02/2013, 17:47 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 18/02/2013, 17:52 przez
Dewu.)
Poczekam jeszcze kilka dni. Jeżeli nie będzie rezultatów napiszę do UKE, bo przecież do operatora brak jakiegokolwiek kontaktu. Podobno potrafią to ruszyć.
Liczba postów: 11
Liczba wątków: 4
Dołączył: 30/12/2012
Reputacja:
0 Wg mnie powinno tak być, że po złożeniu zamówienia powinni wysłać maila z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia i odebrania dokumentów. Bo wysyłasz dokumenty i nawet nie wiesz czy do nich doszło. Jasne, jak się wysyła poleconym listem to jest jako taka gwarancja że list zostanie dostarczony. Ale czasami może być tak, że zagubi się gdzieś na poczcie i wtedy lipa. Radzę Ci jeszcze zadzwonić tam do nich (siedziby Aero), jeżeli nie będą odbierać to męcz ich, to w końcu odbiorą. Powodzenia !!!
Liczba postów: 5
Liczba wątków: 2
Dołączył: 18/02/2013
Reputacja:
0 Karta doszła dziś w południe. Co ciekawe została nadana 11.02-ego. W takim razie mamy happy end, dzięki za poświęcony czas.
Pozdrawiam.