Nie da się sprawdzić stanu konta
#1

Witam,
Mam problem ze sprawdzeniem stanu konta. Gdy wpisuję kod *111# pojawia się komunikat "Problem z połączeniem lub błędny kod MMI". Jest tak od 3 miesięcy, czyli od początku korzystania z tej sieci. Pakiety działają, mogę również je sprawdzać. Telefon jaki posiadam to Xiaomi Redmi 3s. Wcześniej korzystałam z sieci Play i nie było takich problemów. Ktoś ma pomysł co tu może być nie tak?

Pozdrawiam
Odpowiedz
#2

Na pewno jakiś błąd po stronie sieci. Zgłaszałeś to do operatora?

MODEM: HUAWEI E173U-2 z Play FIRMWARE: 11.126.85.00.209
ROUTER: EDIMAX 3G-6200n FIRMWARE: 2.24p
Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: / Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
Ostatni post przez Anulka
14/08/2018, 15:33

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości
This forum uses Lukasz Tkacz MyBB addons.