10/11/2014, 23:21
Witam,
od wczoraj mam problemy z korzystaniem z Aero2 a mianowicie wyświetla mi się komunikat "Brak karty SIM/USIM lub błąd karty SIM/USIM". Nie wiem w czym tkwi problem dlatego zwracam sie z prośba o pomoc w rozwiązaniu problemu.
Wiem tyle, że karta i modem są na 100% sprawne, gdyż po włożeniu do telefonu karta normalnie działała a modem po włożeniu karty z innej sieci też normalnie łączył się z internetem.
Co zrobić?
od wczoraj mam problemy z korzystaniem z Aero2 a mianowicie wyświetla mi się komunikat "Brak karty SIM/USIM lub błąd karty SIM/USIM". Nie wiem w czym tkwi problem dlatego zwracam sie z prośba o pomoc w rozwiązaniu problemu.
Wiem tyle, że karta i modem są na 100% sprawne, gdyż po włożeniu do telefonu karta normalnie działała a modem po włożeniu karty z innej sieci też normalnie łączył się z internetem.
Co zrobić?
