Liczba postów: 13
Liczba wątków: 2
Dołączył: 26/05/2012
Reputacja:
0 26/05/2012, 11:05 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 26/05/2012, 11:05 przez
DarthRix.)
Witam,
Czekam już ponad miesiąc na moją kartę SIM. Umowa została wysłana, a ja nadal nie mam żadnej informacji od Aero2. Pisałem już wiele maili, ale na żaden nie dostałem odpowiedzi. Dzwoniłem również do nich, ale nie mogłem się dodzwonić. Zaczynam się martwić...
Liczba postów: 409
Liczba wątków: 6
Dołączył: 11/01/2012
Reputacja:
0 Poczekaj jeszcze 30 dni. Ja dostałem po 60 dniach od zamówienia z małym naciskiem przez UKE.
Liczba postów: 13
Liczba wątków: 2
Dołączył: 26/05/2012
Reputacja:
0 a jak UKE konkretnie ci pomoglo? pytam bo bardzo zalezy mi na czasie
Liczba postów: 409
Liczba wątków: 6
Dołączył: 11/01/2012
Reputacja:
0 Sami skontaktowali się z Aero2 i kartę wysłali mi natychmiast, tłumacząc to tym, że mają bardzo dużo zamówień i nie wyrabiają.
Liczba postów: 13
Liczba wątków: 2
Dołączył: 26/05/2012
Reputacja:
0 Aha. Może też do nich napiszę, bo no ja rozumiem dużo zamówień, ale że dodzwonić się do nich nie można, ani nie odpisują na maile...
Liczba postów: 13
Liczba wątków: 2
Dołączył: 26/05/2012
Reputacja:
0 26/05/2012, 22:47 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 26/05/2012, 22:48 przez
DarthRix.)
Wielkie dzięki za pomoc, tylko mam pytanie co załączyć w polu "Odpowiedź na reklamację*" skoro ze strony Aero2 nie dostałem, żadnej odpowiedzi?
Liczba postów: 13
Liczba wątków: 2
Dołączył: 26/05/2012
Reputacja:
0 Tak i pod tym jest z gwiazdką, żeby załączyć odpowiedź na reklamację.
Liczba postów: 409
Liczba wątków: 6
Dołączył: 11/01/2012
Reputacja:
0 Dziwne, bo mi nie wyświetla takie czegoś.
To nie załączaj.