Brak kontaku z areo2 biurem
#1

Witam
Mam problem list i wszytskie formalnosci z areo2 zrobiłem 13 listopa 2012 dzisaj jest 21 listopada a nie dostałem zandego mejla, zadnej odpwiedzi a dodzwonic sie do biura obsługi klienta sie nie da mozecie mi pomóc co moge teraz zrobic ? Da sie tam wogle dodzwonic ? I czy tez tak długo czekaliscie na jaką kolwiek odpowiedz od areo2 ?

Pozdr.
Odpowiedz
#2

(21/11/2012, 17:03)elano07 napisał(a):  Witam
Mam problem list i wszytskie formalnosci z areo2 zrobiłem 13 listopa 2012 dzisaj jest 21 listopada a nie dostałem zandego mejla, zadnej odpwiedzi a dodzwonic sie do biura obsługi klienta sie nie da mozecie mi pomóc co moge teraz zrobic ? Da sie tam wogle dodzwonic ? I czy tez tak długo czekaliscie na jaką kolwiek odpowiedz od areo2 ?

Pozdr.

Witam.
To trzeba poczekać około 2 miesięcy Ja jak pierwszy raz zamówiłem aero2 to tyle gdzieś czekałem niektórzy podobnie.
Ale już drugi raz jak zamówiłem dwie karty to niestety od 21.06.2012 jeszcze ich nie dostałem, a co do pisania do nich na maila czy dzwonienie do nich strata czasu też próbowałem kilkakrotnie i bez rezultatów. Pozdrawiam.
Odpowiedz
#3

(21/11/2012, 17:03)elano07 napisał(a):  Witam
Mam problem list i wszytskie formalnosci z areo2 zrobiłem 13 listopa 2012 dzisaj jest 21 listopada a nie dostałem zandego mejla, zadnej odpwiedzi a dodzwonic sie do biura obsługi klienta sie nie da mozecie mi pomóc co moge teraz zrobic ? Da sie tam wogle dodzwonic ? I czy tez tak długo czekaliscie na jaką kolwiek odpowiedz od areo2 ?

Pozdr.

Kontakt z BOK Aero 2 jest możliwy wysyłając e-mail pod ten adres: bok@aero2.pl

(22/11/2012, 15:29)z3t450 napisał(a):  ..a co do pisania do nich na maila czy dzwonienie do nich strata czasu też próbowałem kilkakrotnie i bez rezultatów. Pozdrawiam.

Z tym kolego się nie zgodzę - kontakt jest bardzo dobry. No chyba że piszesz wiadomość bez pozostawienia przynajmniej imienia i nazwiska.
Odpowiedz
#4

Prawdopodobnie każdy użytkownik forum aero2 jest posiadaczem karty aero2.
Wielu z nas doświadczyło absurdalnej sytuacji jaką jest brak kontaktu z Firmą.
Aero2/BDI zachowuje się jak "firma kogucik"; można pisać e-maile do nich nie czekać na odpowiedź, bowiem standardowo aero2/bdi nie odpowiada na korespondencję. Telefony...owszem są podane, dodzwonić się graniczy z cudem. Owszem można gdy "okłamiesz" łącząc się z recepcją, jednak gdy usłyszą, że wymieniasz nazwę bdi- dostajesz pstryczka "w ucho"- odkładają słuchawkę.
Nie wiem czy należy milczeć czy też wymagać wzajemnego poszanowania i żądać odpowiedzi na korespondencję.
Korespondencja papierowa także jest traktowana kolokwialnie...czyli jak papier toaletowy.
Generalnie;Firma nie koresponduje z klientami. Łaski nam nie robi, tak stanowi prawo i przyzwoitość powinno się odpowiadać na korespondencję, zarówno papierową jak elektroniczną.
Odpowiedz
#5

Zważywszy ogrom skarg na niesolidność a mówiąc wręcz oszukiwanie polaków z terminem wysyłki,lekceważenie korespondencji, nie odpowiadanie choćby kilkoma słowami,konieczny wydaje się wniosek do UKE o wszczęcie postępowania mającego na celu usunięcie dyletanta realizującego projekt BDI w Polsce.Nie żyjemy na Białorusi,to Polska-EU !!! Aero2 sp.z o.o. nie robi łaski ani nie daje darmochy,to sowicie opłacony projekt rządowy.
Odpowiedz
#6

(28/04/2013, 15:26)staniwaw napisał(a):  wszczęcie postępowania mającego na celu usunięcie dyletanta realizującego projekt BDI w Polsce.Nie żyjemy na Białorusi,to Polska-EU !!! Aero2 sp.z o.o. nie robi łaski ani nie daje darmochy,to sowicie opłacony projekt rządowy.

Że co? Przepraszam ...
Co jest projektem rządowym ?

Wysłano via Tapatalk z Androida.
Odpowiedz
#7

Tak, faktycznie ktoś chyba nie zrozumiał jak działa BDI...
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości
This forum uses Lukasz Tkacz MyBB addons.