#1

Witam 24.02.2013 złozyłem wniosek online wysłałem kase 20 zł i 7 zł za wysyłke do dzis brak jakiego kolwiek maila dzwonie do nich nikt nie odbiera pisałem kilka meili do nich zero kontaktu złozyłem reklamacje zero kontaktu co robic ?
Odpowiedz
#2

Mam ten sam problem choć w sumie termin krótszy bo jakiś tydzień i też nie wiem co dalej. Chyba w końcu wystąpię o zwrot pieniędzy czy już sama nie wiem co.
Odpowiedz
#3

Piszszcie do UKE szczegółowo opisując problem.
http://www.uke.gov.pl/kontakt/

Powiem tylko tyle, że mi dwa razy pomogli i otrzymałem kartę.
Odpowiedz
#4

Dzięki za podpowiedź. Jeszcze spróbuję ze dwa albo trzy razy i złożę reklamację z prośbą o zwrot wpłaty. A jeśli to nie pomoże to uderzę do UKE. Wiem, że to tylko 27 złotych ale niby czemu mam ich nie wydać na kartę u innego operatora albo choć na lody Wink
Odpowiedz
#5

(27/04/2013, 15:05)dzika jadzia napisał(a):  Dzięki za podpowiedź. Jeszcze spróbuję ze dwa albo trzy razy i złożę reklamację z prośbą o zwrot wpłaty. A jeśli to nie pomoże to uderzę do UKE. Wiem, że to tylko 27 złotych ale niby czemu mam ich nie wydać na kartę u innego operatora albo choć na lody Wink

a dzieje się tak dlatego,bo wybrano do realizacji tego projektu nieodpowiednią firmę kogucik,która przebiła swoją nieodpowiedzialnością ,aroganctwem i lekceważeniem klientów najgorszych z najgorszych.Pobieranie pieniędzy i nie wywiązywanie się terminowo z umów,nazywa się po polsku oszustwem.
Odpowiedz
#6

(28/04/2013, 15:14)staniwaw napisał(a):  a dzieje się tak dlatego,bo wybrano do realizacji tego projektu nieodpowiednią firmę kogucik,

To znaczy kto wybrał ?

Wysłano via Tapatalk z Androida.
Odpowiedz
#7

Dzisiaj - udało mi sie dodzwonić i dostałem też odpowiedź na maila.
Wysłałem dokumenty 27 marca - moja rejestracja na ich stronie nie doszła do skutku, nie dostałem zwrotnej odpowiedzi z formularzami do wypełnienia. Ale kazano mi (telefonicznie), abym skądś ściągnął formularze , wypełnił , wpłacił, zeskanował potwierdzenia i wysłał. Co tez zrobiłem właśnie 27 marca.
Wieeelokrotnie mailowałem z zapytaniem, czy w ogóle jestem na jakiejś "kolejce" i czy jestem zarejestrowany - do dzisiaj nie dostałem odpowiedzi (dzwoniłem tez wielokrotnie - bez skutku).
Nagle dzisiaj dodzwoniłem się, a Pani, nawet nie pytając o PESEL powiedziała że tacy jak ja, nierejestrowani na stronie dłużej czekają, bo ich dane ktoś musi wklepać do systemu.
A na maila - mimo wcześniejszego wyoslenia im mojej sytuacji - zapytano krótko, czy rejestrowałem się na stronie, bo mnie NIE MA w ich bazie !! I czy wysyłałem dokumenty !!
Znów im wyośliłem o mnie wszystko + wysłałem skan potwierdzenia wysłania Priorytetu Poleconego (a więc ktoś u nich MUSIAŁ podpisać odebranie).

No i znów teraz będę czekał na łaskaaawą odpowiedź z ich strony ...
Odpowiedz
#8

Do mnie po wielu próbach w końcu dotarł mail potwierdzający rejestrację. Dzisiaj wyślę wydrukowane dokumenty wedle ich "rozpiski" choć przyznam, że zastanawia mnie sens procedury, gdzie mówiąc delikatnie, robimy dwa razy to samo (nie licząc braku odzewu i wielokrotnym wysyłaniu wniosku bo to sprawa kuriozalna). Raz, wypełniając wniosek online, którego NIE WYPEŁNIMY bez potwierdzenia dokonania wpłat. Po czym musimy ten sam wniosek i te same potwierdzenia wpłat wysyłać analogowo pocztą. Plus kserokopię dowodu osobistego - co swoją drogą jest nieco dziwne, jako że nie dostajemy zdaje się żadnej umowy. Rozumiem, że chcą się zabezpieczyć przed sytuacją, gdzie jedna osoba bierze pięć kart itd, ale dostają pełne dane osobowe we wniosku. Nie jeden bank dałby nam gruby kredyt z takimi papierami. Dodatkowo by cokolwiek zrobić, trzeba NAJPIERW wpłacić depozyt i koszt wysyłki z naszego konta, gdzie uwaga, już też są dane osobowe i adres. No nie wiem kto by się bawił w zakładanie lewego konta bankowego żeby im zapłacić i wyłudzić kartę na fałszywe nazwisko bo trzeba mieć do tego dowód osobisty. A jeśli ktoś juz ma taki "lewy" dowód osobisty to i tak całą procedurę przeprowadzi bez problemu. Wink

Dokończę procedurę ale przyznam, że mam wielkie wątpliwości co do podwójnych i potrójnych zabezpieczeń, czasu jaki ona zajmuje i danych jakie od ludzi wymaga, które (to tylko moje domysły) najpewniej w najbliższym czasie zostaną z zyskiem sprzedane osobom trzecim na niewiadomy użytek (oczywiście nieoficjalnie, wyciek, kradzież bazy danych). Takie moje paranoje. Żartuję oczywiście ale kurczę, ja bym sprzedała i wyjechała na Malediwy Wink Nie licząc już tego, że mamy jakieś 38 milionów obywateli, z czego mniej więcej połowa jest pełnoletnich, co daje 19 milionów, niech z tego połowa będzie zainteresowana Aero2 czyli jakieś 8 milionów x 20 zł = 160 milionów złotych. Fajna kwota, no nie? Jednorazowa ale fajna, mimo wszystko tak za darmo tego nie robią.

Wiem, wiem, koszty też mają, muszą użyczać od innych operatorów anten ale swoich zdaje się stawiać też nie muszą Wink

Tak czy siak, pierwszy raz spotykam się z czymś takim i mam nadzieję, że dalsza część procedury przebiegnie już bardziej żwawo. Życzę tego wszystkim starającym się Smile
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości
This forum uses Lukasz Tkacz MyBB addons.