Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Problemy z zainstalowaniem karty
#11

W tym wypadku to nie wina operatora, a użytkownika i jego sprzętu.
"Cannot copy files to C:/program files/mobile partner,please make sure the file is not currently in use.Close any programs that might be using the file and try again".
Oznacza zwykle:
1. Brak miejsca na dysku
2. Zawirusowany komputer
3. Antywirus blokujący możliwość instalacji MP - wykrywa nieprawidłowo nieistniejące wirusy w instalatorze MP.
4. Uszkodzony pakiet instalacyjny.
Odpowiedz
#12

(03/01/2015, 13:02)jakubd napisał(a):  W tym wypadku to nie wina operatora, a użytkownika i jego sprzętu.

Przecież to napisałem. To użytkownik po problemach z połączeniem (co w 99,9% przypadków jest problemem po stronie Aero2) zaczął mieszać w swoim komputerze i namieszał. Dodatkowo dołożył duplikat SIM.
Komunikat o tym, ze aplikacja jest w użyciu, świadczy o tym, że nie została odinstalowana do końca. Świadczy o tym, że uruchamia się ta część, która działa w tle.
Odpowiedz
#13

(03/01/2015, 13:27)marek1846 napisał(a):  Przecież to napisałem.
Sorry, po prostu inaczej zrozumiałem to zdanie:
Cytat:Niestety ale to jest typowe. Problemy z łączeniem z AERO2 dotykają każdego i większość szuka powodu w swoim sprzęcie. Zupełnie niepotrzebnie. Problem w 99.9% jest po stronie Aero2.
Dalej faktycznie napisałeś prawie to samo co ja 😊
Odpowiedz
#14

Przepraszam Zecika 123,że nie odpisałem w sobotę.Dzięki za odpowiedzi pozostałych.Stan jest taki jaki był i mam nauczkę,że gdzie się człowiek śpieszy to diabeł się cieszy.Spróbuję jeszcze odistalować wszystko z MP z komputera i z modemu,żeby ten ostatni był czysty.Dalej ściągnę najnowszą wersję MP i zainstalują ją w modemie.Uaktualnię również sterowniki do modemu.Miejsce na dysku jest,program antywirusowy to MSE,więc komputer może być zawirusowany,ale mimo wszystko spróbuję.A nie nie wyjdzie to oddam to w ręce fachowca.Wiedza niestety kosztuje 😊).No i najlepiej jak ktoś to wszystko obejrzy,bo porady choćby i najlepsze bez dokladnego wglądu w zawartość kompa mogą nie przynieść efektu tym bardziej,że adresowane są do amatora i laika.Raz jeszcze wszystkim ziękuję za dobre chęci,przepraszam za zajęty czas i życzę wszystkiego najlepszego w Nowym Roku😊
Odpowiedz
#15

@Kecaj
Zalecam ostrożność przy manipulacjach z modemem. Jeden z naszych doświadczonych użytkowników przestrzega, że jak nie wiesz co robisz to nie rób.
Pytałem o dokładny model modemu bo na stronie Huawei przy ściąganiu MP musisz wybrać swój model i zwrócić uwagę na system operacyjny (dla "gołego" E173, E173s-2 i E173u-2 jest Windows i Windows 8.1).
Jeśli masz znajomego obeznanego z materią i TNI to może bezpieczniej będzie wyłączyć CD w modemie i zainstalować najnowsze sterowniki i MP na komputerze (ja tak mam zrobione w modemach E169 i E3131 i korzystam na wszystkich posiadanych komputerach z TopNetInfo/TNI).
Odpowiedz
#16

Rozwiązałem problem i szczęśliwie dokonuję tego wpisu przez sieć Aero.Po prostu kupiłem nowy modem😁-Link DWM 156 wersja A7
/była akurat promocja w jednym z dyskontów/,zainstalowałem i działa.Wniosek z tego taki,że problemem był poprzednio używany modem/Huawei E 173/i problem stworzyłem sam bezmyślnie zmieniając ustawienia udostępniania z opcjonalnych 10 na 1 i dlatego wyświetlał się przytaczany komunikat,a po resetowaniu systemu do stanu sprzed deinstalacji MP dodatkowo komunikat,że mobile.exe przestał poprawnie działać.Na szczęście wszystko dobrze się skończyło i mogę cieszyć się z bezpłatnego internetu do grudnia 2016.Wtedy czeka mnie i wszystkich użytkowników zakup modemu LTEi kolejne lata bezpłatnego dostępu.Pozdrawiam wszystkich 😊)
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
This forum uses Lukasz Tkacz MyBB addons.