Liczba postów: 495
Liczba wątków: 12
Dołączył: 08/07/2011
Reputacja:
0 W tym wypadku to nie wina operatora, a użytkownika i jego sprzętu.
"Cannot copy files to C:/program files/mobile partner,please make sure the file is not currently in use.Close any programs that might be using the file and try again".
Oznacza zwykle:
1. Brak miejsca na dysku
2. Zawirusowany komputer
3. Antywirus blokujący możliwość instalacji MP - wykrywa nieprawidłowo nieistniejące wirusy w instalatorze MP.
4. Uszkodzony pakiet instalacyjny.
Liczba postów: 7
Liczba wątków: 1
Dołączył: 02/01/2015
Reputacja:
0 Przepraszam Zecika 123,że nie odpisałem w sobotę.Dzięki za odpowiedzi pozostałych.Stan jest taki jaki był i mam nauczkę,że gdzie się człowiek śpieszy to diabeł się cieszy.Spróbuję jeszcze odistalować wszystko z MP z komputera i z modemu,żeby ten ostatni był czysty.Dalej ściągnę najnowszą wersję MP i zainstalują ją w modemie.Uaktualnię również sterowniki do modemu.Miejsce na dysku jest,program antywirusowy to MSE,więc komputer może być zawirusowany,ale mimo wszystko spróbuję.A nie nie wyjdzie to oddam to w ręce fachowca.Wiedza niestety kosztuje 😊).No i najlepiej jak ktoś to wszystko obejrzy,bo porady choćby i najlepsze bez dokladnego wglądu w zawartość kompa mogą nie przynieść efektu tym bardziej,że adresowane są do amatora i laika.Raz jeszcze wszystkim ziękuję za dobre chęci,przepraszam za zajęty czas i życzę wszystkiego najlepszego w Nowym Roku😊
Liczba postów: 395
Liczba wątków: 1
Dołączył: 20/08/2012
Reputacja:
0 @Kecaj
Zalecam ostrożność przy manipulacjach z modemem. Jeden z naszych doświadczonych użytkowników przestrzega, że jak nie wiesz co robisz to nie rób.
Pytałem o dokładny model modemu bo na stronie Huawei przy ściąganiu MP musisz wybrać swój model i zwrócić uwagę na system operacyjny (dla "gołego" E173, E173s-2 i E173u-2 jest Windows i Windows 8.1).
Jeśli masz znajomego obeznanego z materią i TNI to może bezpieczniej będzie wyłączyć CD w modemie i zainstalować najnowsze sterowniki i MP na komputerze (ja tak mam zrobione w modemach E169 i E3131 i korzystam na wszystkich posiadanych komputerach z TopNetInfo/TNI).
Liczba postów: 7
Liczba wątków: 1
Dołączył: 02/01/2015
Reputacja:
0 Rozwiązałem problem i szczęśliwie dokonuję tego wpisu przez sieć Aero.Po prostu kupiłem nowy modem😁-Link DWM 156 wersja A7
/była akurat promocja w jednym z dyskontów/,zainstalowałem i działa.Wniosek z tego taki,że problemem był poprzednio używany modem/Huawei E 173/i problem stworzyłem sam bezmyślnie zmieniając ustawienia udostępniania z opcjonalnych 10 na 1 i dlatego wyświetlał się przytaczany komunikat,a po resetowaniu systemu do stanu sprzed deinstalacji MP dodatkowo komunikat,że mobile.exe przestał poprawnie działać.Na szczęście wszystko dobrze się skończyło i mogę cieszyć się z bezpłatnego internetu do grudnia 2016.Wtedy czeka mnie i wszystkich użytkowników zakup modemu LTEi kolejne lata bezpłatnego dostępu.Pozdrawiam wszystkich 😊)